جدال پنهان مربیان سرخابی

در لیگ چهاردهم و در مقطع فعلی، هشت مربی سرخابی در لیگ برتر حضور دارند. سهم مربیان استقلالی تا کنون 156 امتیاز بوده و سهم پرسپولیسی ها 150 امتیاز.


 

به گزارش " ورزش سه " در لیگ چهاردهم، اگر از ابتدا بخواهیم بررسی کنیم مربیان سرخابی بسیاری فعالیت کردند که حالا و در پایان هفته بیست و نهم فقط هشت تا از آنها سر کار هستند و به فعالیت خود ادامه می دهند. سهم استقلال 4 مربی است و سهم پرسپولیس هم همین تعداد. نکته جالب اما امتیازهایی است که تیمهای این مربیان کسب کرده اند. در بین استقلالی ها ، منصوریان 57 امتیاز، قلعه نویی 47 امتیاز، فیروز کریمی 27 امتیاز و صمد مرفاوی 25 امتیاز کسب کرده اند. این امتیازها، امتیاز تیمهایی است که این مربیان در مقطع فعلی هدایتش را به عهده دارند.
در بین پرسپولیسی ها یحیی گل محمدی موفق ترین بوده است. او با ذوب آهن 51 امتیاز کسب کرده، تیم تارتار 34 امتیازی است، برانکو 33 امتیاز دارد و مرزبان هم 32 امتیاز.
در کل استقلالی ها نسب به پرسپولیسی ها برتری دارند. مربیان استقلالی و تیمهای شان 156 امتیازی هستند و پرسپولیسی ها 150 امتیاز. شاید تا پایان فصل این نتیجه جابجا شود. به شرطی که پرسپولیسی ها ببرند و استقلالی ها شکست بخورند. بخصوص در دربی.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 8:55 | نویسنده : آرمین |